FINALE Twentse Duurzaamheidsprijs

voor de TWENTSE DUURZAAMHEIDSPRIJS 2015

Brede school00003 Brede school00024

Aan alle betrokkenen (en sympathisanten!) bij de Brede School Losser,

Velen hebben op de website van Pioneer al gezien dat de Brede School Losser in de voorronde op de 3e plaats is geëindigd. Er zijn 653 stemmen op ons gebouw uitgebracht en daarom mogen wij op 25 november a.s. meedoen aan de finaleronde. Deze wordt gehouden in de Grolsch Veste Enschede tijdens het Energiecongres van de Overijsselse gemeenten en de Provincie Overijssel. Samen met de Kangoeroewoning Hengelo en Duurzaam alternatief asfalt Boekelo staat de Brede School nu in de schijnwerpers.
Tijdens het congres wordt er een film over ons gebouw getoond waarmee alle duurzame aspecten goed zullen worden belicht. Dit laatste is belangrijk want de drie finalisten beginnen allen weer op de tellerstand “nul”. De ruim 200 aanwezige congresgangers brengen daarna een stem uit op één van de drie finalisten. Daarna wordt de winnaar (van de eer en de hoofdprijs € 5000) bekend gemaakt.

Wij willen u allen hartelijk danken voor uw stem op ons gebouw.
Het enthousiasme van de leerlingen en medewerkers is goed overgekomen op ouders, familieleden en vrienden. Namens de besturen en de scholen gaan de directieleden op 25 november naar het congres om de finaleronde bij te wonen.

Spannend!

Wij houden u op de hoogte
Directies SKOLO, Consent, De Verrekijker, De Imenhof

Voor fotopresentaties: www.kbsdeverrekijker.nl en www.imenhof.nl