Lieve kinderen,
Iedereen heeft er mee te maken: Het Corona Virus. De scholen, sportverenigingen zijn dicht, kinderen en familieleden zijn allemaal thuis.
De scholen hebben lespakketten gemaakt om thuiswerken vorm te geven.
Hierbij kiest de een voor het vrije werken en de ander maakt een schema om enige structuur te krijgen in de dag. Al met al vraagt het veel flexibiliteit.
Wij als Buurtsportcoaches van de gemeente Losser willen graag meewerken en proberen om een zinvolle en vooral leuke invulling te geven aan een deel van de dag. Daarom hebben wij dit boekje voor jullie gemaakt, aangezien wij helaas geen gymlessen op school of sportlessen op de club kunnen verzorgen.
In het boekje staan leuke challenges en opdrachten, links die je kunt bezoeken en thuis kunt uit kunt voeren.
Wij hopen jullie op deze manier wat inspiratie te geven om samen lekker te blijven bewegen. Want Lekker Fit blijven is super!
Stuur je eigen beweeg filmpje in met beweegactiviteiten van jezelf naar Facebook – Lekker Fit Losser.
We zien uit naar je filmpje!

Thuis bewegen basisonderwijs Losser

Met vriendelijke sportieve groet,