WE HEBBEN GEWONNEN

Het was een topmiddag voor ons: de 1e prijs na een stemming waarbij 40% van de aanwezig congresleden op de Brede school stemde. Dat was even jubelen met elkaar. De congresgangers waren ongeveer 250 “duurzaamheidsmensen”, overwegend gemeentelijke ambtenaren, wethouders, adviseurs bedrijven en woningcoorporaties.

Zie de foto met daarop van links naar rechts:
– Cor de Jong
– Sanne Groener (adj dir. Imenhof)
– Addie Rödel
– Robert Postel
– Erwin Veneklaas (ICS adv.)
– Edith Eusterbrock
– Gerard Bauhuis (Cogas)
– Hans van den Dobbelsteen (architect)
– Ben Gengler
– Ton Glashorst (DWA adv.) achter de arm van de wethouder
– Marcel Wildschut (wethouder)
– Mark Slooijer (ambtenaar regisseur buitengebied
– Roy Molendijk  (ambtenaar huisvesting)
duurzaamheid2

Er werd in de zaal een filmpje getoond over de drie gebouwen en daarna werden de vertegenwoordigers geinterviewd. Er werd gestemd via SMS en de uitslag was binnen 5 minuten beschikbaar. Na de prijsuitreiking was het heel uitgelaten, gezellig met de groep. Morgen vieren we feest op de scholen met traktatie voor kinderen en personeel.

duurzaamheid1

Er volgt er op 28 november een uitzending van Het Groene Oosten op TV Oost waarin er een film over de school wordt getoond. Daarvoor wordt er morgen om 14.15u in het gebouw gefilmd.